Ons-Fre

Hejsan ! I onsdags kom min kära mor på besök. Hon kom ganska sent så det blev inte så mycket tid till att umgås. Men torsdagen hade vi betydligt mycket mer tid tillsammans. Jag, Bailey, mamma och Svea åkte till öppna förskolan i Maria kyrka i Jakobsberg lagom tills att dom öppnade. Vi tog oss en fika och satt och snackade. Efter det gick vi till centrum en sväng och åt lite lunch :) Denna fredag har jag bara spenderat med min lilla tjej Bailey och faktiskt börjat plugga! Min kurs drar egentligen igång först den 14 oktober men har tjuvstartat lite :) Har tagit mig ett glas rött och kollat idol såhär på kvällen :) Nu ska jag mysa vidare :)! Puss

Kommentarer
Postat av: Eva

Låter som en skøn avslutning på veckans vardagar, nu ær det bara helg och sedan din efterlængtade fødelsedag på måndag - många paket vill du ha eller hur??

2013-09-28 @ 16:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0