Bullar och BVC

Vilken trevlig måndag jag haft ! Det börjar med att jag vaknar med en super söt Bailey bredvid mig :) hon har sovit med mig i stora sängen hela natten. Mysigt men lite jobbigt, så svårt att slappna av och somna. Tog mig en lång varm dusch och planerar att äta frukost. Men frukost planerna försvann ganska snabbt eftersom mamma ringde och sa att hon var i stan och frågade om vi behövde handla lite mat, så det tåget hoppade jag på :) alltid bra när någon med bil vill handla lite :).. 11.30 bar det av till BVC för att kolla hur Bailey växer, och ja, det gör hon. Sötnosen min !! Ligger perfekt med kurvan, varken mer eller mindre. På eftermiddagen beslutade jag mig för att baka lite buller! Dom blev riktigt bra faktiskt. Har även skaffat mig ett gymkort så nu blir det träning för hela slanten :) Nu blir det Bailey mys ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0