Utgång

Äntligen fredag! Så jag har längtat! Men först ska jag berätta om min vecka som varit :) I tisdags så var jag och Bailey iväg på spädbarnsmassage  för första gången :)! Jätte mysigt. Och hon älskade det. Så himla mysigt alltså. Hon somnade som en stock efter det :) min lilla tös. Onsdagen blev en lugn dag hemma. Igår var jag och Bailey med mamma och Svea :) vi gick till öppna förskolan i St.Lukas kyrkan i Kallhäll och strax innan tolv så fick jag och Bailey lektion två i spädbarnsmassage :) Och som i tisdags somnade hon som en stock. Igår kväll så var jag och syrran iväg på föräldragrupp, alltid lika mysigt och trevligt! Men nu är det fredag :) Wiiii!!! Ikväll ska jag och två kompisar ut för att dricka lite och dansa ! Fan va roligt det ska bli.. Och som nybliven singel kan ju vad som helst hända, måste dock hålla mig lite i kragen eftersom jag ska hem till min lilla bebis och ska orka ta hand om henne imorgon. Men idag är idag! Nu kör vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0