Födelsedags firande

Imorgon beger jag och Bailey oss ut till Adelsö. The Island. Vi blir hämtade imorgon bitti och ska fira brorsan Gabriel som fyller år imorgon ! Hela 9år blir han.. Eller ? Jo det måste vara 9 han blir. Jiiiissses, senil man har blivit sedan man skaffade barn 😯! Men innan vi ska fira honom då ska jag och mamma ha mamma-dotter tid tillsammans och verkligen umgås och prata. Sen blir det som sagt firande av Gabbe och middag. Torsdagen blir jag och mamma ensamma igen eftersom ungarna ska till skolan. Det lär bli en långpromenad i det gröna med Bailey! Inte nog med att han ska firas imorgon av oss, mamma,Mercedes, Peter och mig, så ska hela familjen fira både Gabriel och Svea på lördag :) Svea fyller år den 26 oktober nämligen, så det är lika bra att slå ihop det då alla har tid :) nu ska jag  pussa lite på karln min ! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0