Tack

Först och främst vill jag tack alla i min familj för en fantastisk födelsedag igår! Jag fick en och annan present måste jag säga. Älskar paket. Oavsett vad det innehåller :) För mig gäller "det är tanken som räknas". Av Nathalie, Marcus och lilla Svea fick jag ett läppglans vilket jag verkligen önskat mig! Och två stycken nagellack! Har blivit besatt av att måla naglarna och byta från dag till dag, eftersom jag bitit på naglarna sen ungefär sju års ålder så känns det riktigt skoj med naglar. Man kan matcha med kläder eller bara måla ett lager som uttrycker ditt humör. Mycket skojigt 😀! Av mormor fick jag ett par träningskor av märket Salomon. Jätte fina och jätte sköna ! Av Peter fick jag en två timmars spa-behandling på kryssningen vi ska åka vecka 44 😃. Brorsan hade köpt två nagellack och en läpp penna/läppstift ! Han är så söt. Han fyller snart 9år och vet exakt vad han tycker är snyggt och vad tjejer tycker om. Nagellacket matchade läpp pennan. Han är grym! Mercedes och min kära mamma hade köpt en skjorta, en stickad kofta, 6st jätte söta ugnsformar och lite annat smått och gott! Av Samantha fick jag lite skönhetsprodukter som man aldrig kan få för mycket av 😊. Och slutligen av Stefan fick jag en upplevelse från Livit. Jag ska få åka iväg och göra min egen parfym och lära mig om olika dofter!!! Jag älskar allt jag fått, så tack så hemskt mycket till alla! Älskar er 💕! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0