Jag säger det

Idag var min mamma och hämtade Bailey för att ge mig och killen en liten paus. Och skönt var det! Så kanske man inte får säga för att samhället tycker att det är tabu och elakt. Man får aldrig säga att det är jobbigt eller att man ibland önskat att man aldrig gjort det. Då är man en dålig förälder. Men jag VET att betydligt fler tänker så men som faktiskt inte vågar säga det. Så jag gör det gärna!!! Det är skit jobbigt att bli förälder! Hur som helst, det jag och killen valde att göra med dessa timmar utan henne var att sova! Fan va skönt det var. När hon sedan skulle lämnas tillbaka så hängde båda systrarna med. Samantha och Nathalie, för att äta middag, alla fyra tjejer. Mycket trevlig. Killen var iväg för att göra risk ettan så det var bara vi. Nu på kvällen har jag fått lite plugg gjort men annars inte mycket, bortsett från lyssnat på den ljuva stämman av Bailey. Tjingeling så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0