Full Rulle

Hejsan svejsan !
Vilken helg ! Har haft fullt upp konstant känns det som. I fredags var Carro här för att äta frukost tillsammans med mig och Bailey :) Mycket mysigt. Efter det satte jag igång med alla förberedelser inför kvällen då jag skulle bjuda svägerskan och svärfar på trerätters middag. Det bjöds ännu en gång på champinjonsoppa och toastskagen till förrätt. Helstekt fläskfilé med parmesanpotatispuré och rödvinssås. Till efterrätt blev det citronpannacotta med lemon curd och hallon på toppen. MUMS* Undra om jag kommer behålla vikten ? :P
I lördags var jag, Stefan och Bailey på kalas. Hela familjen var hos Nathalie för att fira Svea och Gabriel. Och oj så goda tårtor dom hade gjort. Bra jobbat systrarna !!! Idag har jag inte mått sådär jätte bra. Har haft konstant ont i huvudet, snorig och lite hostig. Inte alls kul! Och av alla dagar som finns väljer jag såklart att bli krasslig då Stefan inte ska vara hemma. Men jag och Bailey gick ut på en promenad i alla fall, man blir ju galen om man sitter inne en hel dag, speciellt om Bailey är gnällig och jag sjuk.
När vi kom tillbaka från promenaden så hade Stefan redan gått, han skulle spendera sin dag med
kompisen David och spela det nya Fifa spelet. Kul för dom !
Nathalie, Samantha och Svea kom förbi en stund också, mycket trevligt. Innan dom klev innan för dörren hade jag hunnit sätta en bull-deg. Så här doftar det ännu nybakta vaniljbullar :) Till och med Svea fick lite bulle :)
Nu på kvällen har jag vilat lite från och till, men det har inte gått så bra, huvudet bara dunkar :( Men jag har fått lite plugg gjort och städat i köket. Nu ska jag sluta mina ögon för idag ! GOD NATT
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0