Finally

Äntligen har jag kommit iväg till gymmet igen! Mådde inge vidare förra veckan och det var fullt upp med Bailey hela tiden. Jag kan ju inte lämna killen ensam med henne hela tiden. Man måste ju hjälpas åt. Men idag så!! Först gick vi en promenad på kanske 20min med Bailey i vagnen och efter det gick jag på gåbandet i 15min och cyklade i 15min. Vet att det inte är tillräckligt, om det ens får kallas att träna men huvudsaken är att jag kommer dit och får upp lite flås. Om lite mindre än två veckor så får jag börja träna på riktigt då det gått 8 veckor sedan lilla krabaten kom. Annars har vi inte gjort så mycket idag. Fick badrummet städat och tvättat någon maskin med tvätt. Har även pluggat lite och varit på biblioteket för att hitta lite fakta böcker som kan hjälpa mig i pluggandet. Nu stänger jag ögonen för idag.. God natt ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0