11.48

Igår hade jag en underbar dag! Jag och Bailey spenderade hela dagen på öppna förskolan. Otroligt mysigt hade vi det. Vi åkte dit strax efter nio och kom hem igen först vid halv fyra. Sa till grabben att passa på att sova vidare när vi drog iväg, men lyckades tydligen inte så bra med det. Han var lika trött för det. Dammsugat och skurat hade han gjort medans vi var borta. Denna morgon har jag och Bailey varit ute på en lång promenad på en timme ute i regnet. Förvånansvärt skönt faktiskt. Hon ligger inlindad och myser och hör vatten dropparna på sitt regnskydd medans jag har klätt mig varmt och får en stund i drömmarnas och tankarnas värld. Så killen fick fortsätta sova denna morgon också. Och ännu har han inte klivit upp, inte Bailey heller för den delen. Skriver lite senare. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0