Solsken

God morgon alla pigga och glada :)
Något som är extremt skönt med att det blir ljusare och ljusare på morgonen är att man alltid
vaknar med ett leende på läpparna ! Vaknar alltid av mig själv mellan 8-9, dels för att det är så ljust i
lägenheten men också för att jag för en gångs skull känner mig väldigt utvilad och glad.
Fram tills nu har jag varit väldigt trött av graviditeten och för att jag inte alls kunnat sova.. Men nu så :)
Dagens plan och händelse är väl att jag ska träffa mamma :) Hon har ett möte på banken nu klockan 9 och sedan bär det av till mormor för att äta lunch. Till och med lilla Svea ska med ! Syrran och hennes kille ska riva köket
i deras nya hus så det kommer låta så mycket, så mamma och jag blir barnvakt :)
Igår hade jag och killen en händelserik kväll också :) Riktigt kul faktiskt. Jag har ju känt av sparkar och att den rör sig en del den senaste tiden.. Men igår kände även Stefan det !!! Känns riktigt roligt .. Då förstår han vad jag känner från och till när jag stonkar och håller mig på magen stup i kvarten :P Hehe !! Mysigt alltså :)
Hur som helst, nu blir det frukost :)
KRAM
Stolt moster till lilla Svea :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0