Måndag 18/3

Hej...
Min dag började med att jag skulle på ett läkarbesök, vilket gick mycket bra :)
Efter det åkte jag och mamma till mormor en snabbis. Hon har varit lite sjuk så vi åkte dit med en blomma och för att kolla till henne. Som tur är mår hon bättre nu :)
Sen blev det till att trycka i sig lite lunch och sedan åka till syster Nathalie för en fika. Jag bestämde mig för att stanna kvar en stund hos henne och lilla Svea för att sedan åka och möta mannen i mitt liv för att sedan gå hem tillsammans :) Mycket mysig dag måste jag säga.
Till middag blev det definitivt inget nyttigt, men något extremt gott :) !! Pasta (såklart!, min favorit) med gräddsås,champinjoner och rödlök. MUMS*! Nu sitter vi här i soffan för att kolla på filmen som går på 9:an, en gammal goding. Gone in 60 seconds :)
Ååå har ju som jag kanske nämt tidigare, börjat känna lilla bebisen där inne, förmodligen hick eller bara massa rörelser. Känns så himla häftigt alltså. Man tror lixom att när jag sitter stilla eller sover så ska den sova. Men icke :P När jag sitter och tar det lugnt så ska den minnsan busa runt :)
Bebis och jag säger Kram och godnatt :)!
 
Vackra syster Mercedes !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0