Magen idag

Go´dag !
Idag känner jag att jag har mått relativt bra.. dock sitter den envisa huvudvärken kvar som ett moln
över mitt huvud, eller snarare i mitt huvud. Dessa hormoner alltså :P
I övrigt har jag träffat mamma en snabbis och hjälpt lillebror med att köpa en present till mamma som
fyller år i morgon. Känner verkligen hur magen växer nu alltså, har till och med känt hur det rör sig där inne.
Tycker synd om killar som inte får uppleva det vi gravida får. Jag känner iallafall som så att från den sekund vi har ett positivt svar på graviditetstestet så sätts det direkt in moderstankar och känslor.
Vi får ju lixom uppleva och känna att vi har något i oss till skillnad från dom som får stå brevid.
Men nu är det strax dax för ultraljudet och en andra gång vi får se vårt lilla barn. Måste ju bara veta
vad det blir.. Pojke eller flicka? Har en känsla av att det är en pojke men samtidigt så känns det som att det kan vara en tjej för att alla andra får tjejer och att vi är en hel rad av tjejer i släkten. Bara en stackars liten pojke :P Hehe men men, det återstår att se ..
Hörs snart ! KRAM

Kommentarer
Postat av: Eva

Kul att det är "out in the open" den glada nyheten. Nu blir du bara större och större, ska bli kul att följa dina förberedelser

2013-03-16 @ 12:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0