Fixar fredag

Pust och suck*... Vilken dag jag har haft.
Har bara varit hemma visserligen men har fixat en massa saker för att få ordning så vi ska få plats.
Har skruvat ner köksbordet så att jag kan ordna en mysig hörna med fåtölj, hyllor och annat.
Rensat och torkat ur alla kökslådor, dammsugat och skurat.
Känner mig helt slut alltså. Kanske inte låter som så mycket med det är mycket, iallafall i mitt huvud :P
Och på allt detta har jag suttit och skrivit ner saker som behövs köpas och saker jag vill ha tills barnet kommer och tillochmed kollat priser på allt. Antingen kan man se mig som extremt ordningsam eller som ett kontrollfreak ?!
Jag tror jag vet vad killen skulle svara på den saken :P
Nu blir det film :) KRAM
Kom nu sommaren :) ! (Bild tagen av mig)
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Kul att du kommit igång med ditt bloggande så mycket. nog för att jag pratar med dig varje dag men endå kul att läsa om allt. Nu är det inte många dagar kvar förrän gissningsleken är över. Kram!

2013-03-24 @ 11:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0