Dåligt och bra :)

Hallihallå :)
Läget just nu är lite sådär, flytten blir inte längre av så vi får klara oss på mina lilla lägenhet.
Detta pga en extremt självisk och egentligen elak människa som bara vill sig själv väl och ingen annan.
Men det får hon leva med helt enkelt. Man ska ändå aldrig ha människor runt omking sig som inte gör en gott. Dom är lixom ändå bara i vägen och tänker enbart på sig själva. Det är tur att man har två andra bra mostrar som kommer göra underverk och alltid finnas i mitt barns liv :)
Så.. till en rolig nyhet :) Den 9 april åker jag och mamma, helt spontant, till Krakow! Ska kolla in Auschwitz och andra historiska saker och byggnader som finns i Polen. Mycket intressant och trevligt :) Att komma iväg
såhär spontant och bara släppa allt här hemma känns extremt skönt :).
Den som beter sig och respekterar får uppskattning för det..
Nu ska jag fortsätta med min lista som jag håller på med för att komma på olika lösningar för att utöka förvaringsmöjligheter i min lilla 1a :)
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0