Dagens inlägg

God dagens bloggen !
Så vad har jag haft för mig idag ?
Jo jag väcktes först och främst av en vän som smsar typ tjugo i nio, och ville ses på en fika.
Men hade varken pengar eller större lust att röra mig ut så dax på dygnet. Jag förstår henne som jämnt är uppe med tuppen och lämnar sin son på dagis, men jag som ännu inte ploppat ut en unge är betydligt tröttare :P.
Hur som helst bestämde jag mig som vanligt att ringa syster Nathalie för att kolla vad hon hade planerat för dagen.
Vi beslutade oss för att lura hit mamma som var ledig idag för att käka lite lunch och fika :)
Efter det åkte jag och mamma en snabbis till centrum för att köpa en sak till Mercedes och kolla runt lite.
Jag fick en bodyscrub av mamma och till mig själv köpte jag en ansiktstvätt. Och nu sitter jag här i soffan och bara slappar, känner mig väldigt trött idag faktiskt... Tjingeling så länge :)
KRAM
 
 
TIPS: kolla in den här tjejens blogg, hon är grym !!
http://psychosandra.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0