YES !

Äntligen har jag en ny dator. Nu borde jag inte ha någon ursäkt till varför jag inte kan blogga :)
Satt hela kvällen igår för att föra över en massa bilder från en gammal dator och sortera in alla i
bra mappar. Så att man hittar lättare :)
Igår var mormor och syster på besök en snabbis, mormor hade inte sett lägenheten förens igår och hon
tyckte, som dom flesta att det är en toppen lägenhet.
Idag har min kompis Nathalie kommit på besök med sin lilla bebis Dean som är 5månader.
Ååå han är så jäkla söt ! Man vill bara äta upp honom. I övrigt står städ på schemat idag och kanske baka lite.
Har fått baknoja dom senaste veckorna också, kanske ett tecken på att bebisen är på väg snart? 10 dagar kvar till BF. Nu ska jag vara lite social :) Hörs snart igen ! KRAM
 
Blåbärscupcakes, Nutellacupcakes och Hallon-blåbärspaj :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0