Bingolotto

Denna söndag har jag bara spenderat hemma i soffan.
Är alldeles för frustrerad och trött för att orka göra något. Och jag försöker verkligen att inte
tänka på att jag vill ha ut bebisen men det är ju omöjligt !!!
Kan hon inte bara komma.. min lilla flicka. På tal om flicka, så har jag på senare tid enbart drömt att
jag får en pojke istället .. Läskigt värre. Man är så inställd på att det är en tjej nu så kommer det ut en pojke
tänker jag bara att " jaha.. han får väl gå i klänningar" :P
Snart ska jag sätta igång med middagen och kl 19 ska vi spela bingolotto..
Snacka om pensionärsvarning !!!! Men det är kul och får i alla fall mig på andra tankar ett tag.
Imorgon händer det en del saker faktiskt. Dels ska jag till MVC på morgonen. Sen ska jag ha svärmor
på lunch och på eftermiddagen kommer en gammal kompis över för att göra mina naglar :)
Hörs imorgon :) KRAM
 
Babyshower tårta :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0