Vecka 21

Hallihallå :) Igår gick jag in i vecka 21 av graviditeten och jag märker hur magen bara växer och växer för varje vecka. Hon är alldeles vild min lilla pärla i magen :)
Vilken fantastisk helg jag har haft. Skön och lugn. Mycket mys efter att ha spenderat 5 dagar ifrån varandra.
Låter löjligt kanske, men är man kär så är man :).
I fredags när jag kom hem från Polen så blev det bara massa prat och en film.. Lördagsmorgonen vaknade vi strax efter nio och bara låg kvar och njöt. På eftermiddagen blev det innebandy för killen och jag var såklart där för att heja på och stötta. Han är så duktig :)
Och denna söndag började med en super brunch med nybakade baguetter, ägg, bacon, jucie och kaffe. Det är en lyx alla bör unna sig. Sen var vi hos Nathalie en liten stund för att kolla in det nya köket och det nylagde golvet. Och såklart pussa på min favorit tjej, Svea. Ett besök på IKEA för att köpa mörkläggningsrullgardiner och ett spjälsängsskydd för att sedan bege oss hem för ett varmt bad och en massa fix i lägenheten.
Vi har bla tvättat fönster, bytt gardiner, rensat och ställt i ordning i skafferiet.
Nu blir det en film, hörs imorgon. KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0