Tandakut och annat

Hallihallå ! Nu har jag helt glömt bort att skriva på några dagar, men nu är jag tillbaka :)
Har haft en del för mig och så har jag åkt på en micro-förkylning.
Igår åkte vi och handlade spjälsängen och tillbehör, vi fick allt av killens pappa, underlättar extremt mycket
att vi får så mycket hjälp av nära och kära.
Efter det så besökte vi killens kusin och släkt, blev väldigt mycket folk och känner mer och mer av att man
blir trött av allt som händer runtomkring en.
Idag blir det relativt lugnt, ska bara iväg för att köpa påslakan till spjälsängen och träffa mamma och syskon en snabbis. Min söndags morgon började dock med ett besök till tandläkarakuten med syster Nathalie. Stackarn är helt svullen och jäklig så jag sällskapade med henne. Känns så lagom att man sitter och gnäller om en liten förkylning när hon knappt kan öppna munnen ... Men det är så man fungerar :P
Nu ska vi krypa ner en liten stund, så vi hörs sen !
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0