Bak helg

Gó kväll :)!
Vilken skön helg vi har haft ! I fredags började det med att,efter killens jobb, gå ner till Chilli en liten stund. Köpte 4st dessertgafflar med supersöta tekoppar, matchar min stil med cupcakes och allt.
På kvällen bjöd jag ut karln min på middag och bio. Vi såg "Bäst före". Helt okej rulle faktiskt :)
Lördagen blev väldigt lugn.. En liten promenad och sedan blev det bullbak.
Och äntligen har jag lyckats med bullar !! Riktigt kul.. och gott ;)
En söndag som denna har det också bakats, foccacia bröd och en kolakaka. Mycket gott :) Under eftermiddagen har vi tagit en lite promenad. Innan middagen blev det ett bad där jag la en ansiktsmask och inte nog med det så fick jag fötterna ompysslade av killen min. Mycket mysigt :)
Nu blir det film ! KRAM
 
Mina vaniljbullar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0