Skoj foto !

Tjingeling !
Måndag och allt är tillbaka till sitt vanliga... Har typ fått magsår/magkatarr, inte roligt alls.
All denna vardagliga stress och saker som bara rör till i livet, men jag överlever nog detta också...
För att få mig själv på bättre humör så beslutade jag mig för att kolla in en fotografering jag gjorde
2008, i slutet av fotosessionen så fick jag för mig att latja till det lite bara för skoj skull och här är en
av bilderna :) :P Är den syggast i svartvitt eller färg? Inte för att den är spec snygg :P
CIAO !
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej pinglan!
Hur du än mår så kan man ju inte förneka att du ser jävligt bra ut....:)

2012-09-11 @ 09:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0