My Sunday With You

Äntligen söndag !
Mina söndagar på senare dagar har blivit betydligt roligare än dom tidigare var.
Spenderar nu mina söndagar i sängen med min nya karl och har det super mysigt.
Vi har gjort söndagarna till en ritual vilket gör att man INTE har den där söndagsångesten man i vanliga
fall har. SUPER !!!
Imorgon drar jag igång och jobbar igen vilket känns sådär med tanke på hur arbetssituationen är
för tillfället. Men det känns skönt att komma igång igen.
Helgen har jag, förutom att umgås med min babe, träffat tjejerna. I fredags var vi hemma hos Mimmi och
käkade middag och tog några glas vin. Lördagen mådde jag dock lite sämre och beslutade mig för att
ligga i sängen hela dagen :) Lite senare på kvällen kom dock min älskling hem efter att ha kollat fotboll.
Och nu, som sagt ligger vi här i sängen och kollar film :) ÅÅÅÅÅ så mysigt vi har de..
Hörs sen ! KRAM KRAM KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0