Musikal

Tjingeling :)
 
Äntligen söndag... Mys-dax !
Helgen har varit bra... I fredags var jag och mamma ute i stan för att gå på musikal och käka middag.
Vi såg Jesus Christ Superstar ! Grym. Varje gång jag varit på musikal eller liknande så lämnar jag
salongen med förundran och beundran. Dom brinner verkligen för det.
Och här sitter man själv med egentligen inget man brinner för på det sättet. Dom ger verkligen allt.
Fantastiskt :)
Hur som helst. Igår kom mamma, lillebror och syster Nathalie på besök, mycket trevligt :) Vi åkte
ner till Outlet och käkade lunch och bara umgicks en stund. Min sötnos var såklart med också ;)
Senare på kvällen begav vi oss till Kallhäll för att träffa lite vänner till killen och tog en öl eller "två" :P...
Har varit en sväng i centrum med Nathalie och snart kommer min kärlek hem igen efter att ha spelat match.
Livet känns fantastiskt just nu.. Man går på moln.
Ååååå här kommer en bild från typ 2008, lillebror är betydligt äldre nu och jag några kilon tyngre :P
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0