Moster Therese

HEJ ALLA !
 
Ohhh nu händer det så mycket i mitt liv att jag inte ens vet vart jag ska börja.
Klockan 04.42, natten mellan torsdag-fredag förra veckan får jag ett sms om att store syster
är på BB och ska äntligen få sitt barn. Klockan 11.09 den 26/10 blev jag alltså moster!
Är så stolt. Det är den sötaste ungen jag någonsin sett. Lilla Svea.
Igår var jag och älsklingen och hälsade på för första gången :) Syster mår bra och Marcus, pappa till Svea är super stolt. Fin liten familj de där :)
I lördags var jag och babe på invigningen av nya arenan. Friends Arena. Riktigt häftigt. 50 100 personer
får plats och det är enormt ! Gigantiskt. Riktigt kul att få uppleva alla dessa saker med dig ♥.
Fredagen spenderade jag med alla arbetskollegor. Mat, dans och alldeles för mycket dryck ;)
Den kvällen glömmer man inte heller i första taget.
Nu är det måndag och dax för jobb igen... Mindre kul ...  Hörs sen !
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0