Key to my soul

Hej alla goá och glada :)
Länge sen jag skrev nu, men har haft fullt upp. Sen åkte jag på dunderförkylningen orvar i söndags, dagen
innan jag börjar nya jobbet. Men jag har kämpat mig egenom två dagars intro och kommer att fortsätta
introduktionen nästa vecka måndag. I övrigt händer inte speciellt mycket :)
När jag inte jobbar på det nya jobbet som personlig assistent så jobbar jag torsdagar och fredagar på
förskola .. Äntligen börjar det rulla in pengar ;)
Mindre glad blir jag dock av detta väder.. Vadå det ska snöa i helgen !?? Nej tack säger jag bara.
Hehe anyway :) Hörs sen .. KRAM
Känner äkta kärlek till dessa skor. Iron Fist överlag faktiskt ;)
Här är skorna som kallas: Key to my soul
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0