NY START !!

HEEEEJJJ !!!

Nu var det 100år sen jag skrev och känner att det är dax att börja igen.
Anledning till att jag inte skrivit är för att det inte funnits mycket att skriva om.
Varit arbetslös och alla dagar har sett precis likadana ut. EXTREMT TRÅKIGT !
Men nu har jag fått en ny tändning och fått ett jobb och så är det ju faktiskt sommmar ute
vilket hjälper till att höja humöret.

Nya jobbet går bra iallafall ! Jätte trevlig personal och själva jobbet i säg är super kul.
Vaknade ganska tidigt imorse och käkade en nice frukost följt av ett varmt bad.
Sen det gamla vanliga med smink och hela baletten.
Jobbade fram till 15,30 följt av en hemresa som hette duga. Åkte motorcyckel hem !!!
Var inte så läskigt som jag trodde som tur var !...
Nu ska jag strax iväg och fotas vilket ska bli jätte kul :D

Hörs imorgon :)
KRAM

Kommentarer
Postat av: Eva

Det var på tiden! Vi FANs till dig saknar den koll vi kan ha på dig om du skriver, då vet vi lite om livet ditt!! Kram.

2012-05-26 @ 10:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0