En rullstol tack !

God morgon,god förmiddag och god eftermiddag..

Idag skulle jag vara i stor behov av en rullstol ! Eller en stor stark karl som kunde bära runt på mig
hela dagen. Gick och la mig vid halv sju i morse efter att först då ha jobbat, kommit hem en snabbis
och dra iväg på fotografering, blev klar med den vid tolv för att komma hem i någon minut, möta
upp syster Samantha för att dra iväg på party vilket slutar med att:

1. Intaget av alkohol blir alldeles för stort under nattens gång 
2. Man kommer inte i säng förens vid halv sju och är praktiskt taget handikappad hela dagen

Oj oj.. Men jag hade iallafall kul ! Fotograferingen gick över förväntan och trots nattens bravader så lever jag :)
Nu ska jag strax iväg för att handla snus och något att äta. Är extremt tomt i mitt kylskåp just nu..
Men allt löser sig. Hörs snart igen :)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0