En ny bild

HEJ IGEN !

Trodde att jag skulle dö där ett tag. Har nog aldrig mått så dåligt i hela mitt liv !
Eller jo det har jag nog, men det var för jävligt. 
Efter att ha vilat lite så gick jag och syrran till affären för att handla lite god mat.
Blev nygrillad kyckling och pastasallad :)
Påväg tillbaka så satte jag mig ner en liten stund och tror fan att jag svimmade !
Då kan man snacka om att man har druckit ett glas för mycket kvällen innan.
Jag har tagit en dusch och sen har jag faktiskt bara legat i sängen :) Har kollat på bilderna
från fotograferingen igår också och tänkte bjuda på en bild !
Här är en av många !



Kommentarer
Postat av: Eva

JAHA, dricka bör man annars dör man har jag hört talas om men jag tror det handlar om VATTEN!!!

Snygg bild - skulle nog ha blivit lite annorlunda bilder dagen efter eller hur? Hi hi

2012-05-27 @ 08:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0