The Three

Hejsan !
Vilket fantastiskt vår väder vi har haft idag :)
Man blir ju alldeles glad !
Syrran har varit förbi och jag har bakat en Toscatårta... Mycket lyckad.
Jag har skickat efter lite bilder, dels från Turkier resan med mormor, men lite annat också.
Ganska tråkigt om man tänker efter.. Nu för tiden har man bara bilder i datorn.
Man kan aldrig ta fram ett album och köra en nostalgitripp. Man har ju bilder sen man var liten osv men inte mer än så. Mitt nya projekt blir alltså att sätta ihop ett album att minnen från nutid. Gamla vänner.. Resor och familj.
Och även lite skor och bakbilder kanske :) Bara för skojskull.
En av bilderna jag skickade efter var på mig, Nathalie och Samantha. Man känner mer och mer hur nice det
är att man är så nära i ålder. Det skiljer bara mig och Nathalie 1år och mig och Samantha 2år.

Nu ska jag börja med middagen :)
KRAM

Störst, mellan och minst :) ( I ålder dvs :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0