SOVA

Tjingeling :)

Tisdag idag :) Sovit helt okej, men kan knappt vänta tills vi får våran nya säng.
160x200m himmelsk säng från SOVA.
För första gången i mitt liv har jag gått in i en butik och träffat en bra säljare !
Inget puschande på att man måste köpa, experter på hur en säng fungerar osv osv...
MYCKET BRA JOBBAT !
Vi gick in i butiken med tanken att våran nuvarande säng är för mjuk och att vi behövde en hårdare..
Men så var inte fallet kan jag meddela. Våran säng visade sig vara alldeles för hård ! Vi provade en hel del och beslutade oss för en svart säng, min sida är hård, och Calle´s medium :) Ca 6 veckor kvar innan vi får den !
Can´t wait :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0