IKEA + Cervera

Tjingeling !!!
Idag har jag varit iväg och shoppat igen !!!! Aja baja ....
Det blev till IKEA där jag handlade nya gardiner till köket, ny klädsel till soffan och
ett nytt lakanset. Får nya sängen på måndag som sagt, då måste jag även ha nya
sängkläder :P
Sen blev det en sväng till Cervera. Blev en och annan kylskåpsmagnet, en super söt
korg jag kan ha köksverktyg i. Fick en super söt kökshandduk av syrran också.
Med cupcakes på såklart :) TACK !!!
Nu kommer snart killen hem :) Blir väl lite middag, en kvällspromenad och mys.
Hörs sen!! KRAM

P.s För den som vill komma i kontakt med med via mail, får skriva en kommentar
och dennes mail adress så att jag kan svara där. D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0