Tolv timmar jobb

Tolv timmar jobb idag.. Phju* Hoppas det syns på lönen sen ;)
Kul med dom som klagar på att jobba 8 timmar :P :P
Allt har gått toppen iaf, har fått mycket sol på mig idag eftersom man är
ute hela dagen med barnen.
Imorgon har jag valt att tacka nej till att jobba på förmiddagen och bara ta mitt
korta pass 16-18.30. Jag ska ändå iväg på ett möte kl 10.
Och måste ju säga det att jag har helt fel skor på mig när jag jobbar :S :S
Tygskor med en sula som man knappt kan kalla en sula.. I slutet av dagen haltade jag hem.
Skulle älska en fotmassage vid detta tillfälle måste jag säga.
Måste nog köpa ett par bra arbetsskor.
Nu ska jag sova, men vi hörs imorgon !
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0