Life is good :)

Tjenixen :)
I got the job !!! Nu har jag alltså tre jobb :P Phju* Men som tur var går det att
lappa ihop två av dom och det tredje tar jag som extra jobb.
Ska gå intro på nya jobbet nästa vecka, ser fram emot det.
Jag har hunnit med mycket idag. Sen råkade jag gå förbi DinSko som av en slump hade
rea. Gick hem med ett par gummistövlar och ett par super fina sandaletter.
Sen råkade jag gå förbi Gina Tricot också :P Måste ju ha en klänning som matchar dom
nya skorna. ( Ska visa bilder sen ) Nu till något helt annat !
Har verkligen bestämt mig för att ta itu med att gå ner dom kilona jag gått upp det senaste
halvåret. Har köpt en produkt från Life som tydligen ska skynda på det hela lite.
Så till lunch blev det sallad m. kyckling :)
Ohhh fick hem mina filmer jag beställt också :) Life is good ;)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0