Glömde

Hej hej !

Glömde skriva igår, blev lite mycket.
Var iväg och solade solarium och fick veta att det jobb jag hade fått, fick jag inte !
Idioter som lurar folk tycker jag. Men det är nya tag som gäller.

Idag har jag varit hos arbetsförmedlingen och sprungit fram och tillbaka hela dagen.
På tisdag ska jag till Vikariepoolen och skriva papper, så förhoppningsvis kan jag börja jobba redan
på onsdag. Ikväll blir det lugna gatan. Bara mysa ner sig i soffan, äta en god middag och kolla film.
Imorgon beger sig jag och Calle ut till Adelsö och Kurön som fyller 100år.
Ska bli riktigt skoj ! Träffa alla som jag jobbade med förra sommaren.
Nu ska jag hoppa in i ett bad :)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0