Funderingar

Så mina kära läsare, vilka ni nu är ? Jag har en fråga till er.
Tror ni att alla kan "funka" och "vara" i ett förhållande? Eller är det
helt enkelt så att vissa inte funkar att ha någon i sitt liv som man ska
anpassa sig till och tillfredställa?
Jag vet folk i min omgivning som inte alls klarar av att vara tillsammans med någon, inte
en längre tid iaf. Och sen finns det dom som har börjat sätta sig till ro med någon.
Hur kan vi vara så olika ?

Anyway bara något jag har funderat på :)
Har precis landat hemma och har unnat mig en kall öl.
Ska strax i en dusch och sen får jag se vart kvällen tar mig ;) ;)

Kommentarer
Postat av: Eva

Nä alla ska inte vara ihop men nån för alltid. Det som gör att alla tror det är yttre påtryckningar om det "ideala livet". Några ska leva ensamma i perioder eller alltid, några ska inte skaffa barn för de vill inte det. Påtryckningarna gör att man följer strömmen och blir olycklig så ett råd - ta reda på vem du är och vad du vill göra och lev därefter, det är enda sättet att bli lycklig på riktigt.

2012-06-19 @ 09:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0