Födelsedag och mys

Tjingeling !
Gårdagen bestod av att fira killen som fyllde hela 21 år :P
Av mig fick han en t-shirt, hudvårdsprodukter, en korthållare av skinn och lite
whiskykaffe. Som vi för övrigt sitter och dricker nu :)
Idag har vi sovit ut... Vart nere på Rusta för att shoppa super billiga duschartiklar
och tog en sväng förbi Cervera också där han köpte whisky glas :)
Annars har vi bara myst en massa, städat och tvättat.
På Tvn snurrar filmen "This is it" och efter det tror jag att det kommer en dokumentär om M.J.
Inte att förglömma så har jag bakat en blåbärspaj också som blev SKIT god !!! :)
Imorgon blir det ca 14timmars jobb... 8.30-22.00 Så kommer nog vara sisådär lagom slut imorgon :)
Nu ska jag mysa vidare :)
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0