Extra jobb

Hej...
Gårdagen var fantastisk, vi åt dock inte middag förens 23.30 :O !
Men det blev bra iaf, oxfilén var sjukt bra och till det blev det som sagt sallad.
Idag har vi sovit ut ordentligt och bara slappat..
Emil, Calle´s kompis kom förbi en stund också, drack lite kaffe.
Vid ungefär fyra så ringer dom från mitt jobb och frågar om jag kan hoppa in extra
vilket jag självklart kan !
Och nu är jag precis hemkommen från jobbet :) Nu ska jag ta en kall dusch, öppna en iskall
öl och vänta på att en polare ska komma förbi.
Tjingeling och trevlig lördag :)
KRAM

Ohhh, jag har unnat mig detta också:


Kommentarer
Postat av: En hemlig beundrare

Jag älskar dig gumman. Du är mitt allt.

2012-06-10 @ 00:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0