Eight wonderful months

Hej hej alla góa och glada :)
Sommar vädret är äntligen tillbaka, men vissa gånger känner man" Oj va varmt"!
Man är då aldrig nöjd :P
Anyway, idag har jag jobbat 8-16 och det har gått toppen.
Hjärnan går på högvarv för att ta in all information och rutiner.
Det är bra att det är helg nu så hinner hjärnan lagra också.

Idag firar vi 8 månader vilket känns fantastiskt. Det är bättre än någonsin och jag flyger som på moln
när jag är med honom. När jag inte är med honom, tänker jag på honom. MIN CALLE ♥
Imorse fick jag en super fin vit ros också, Tack min älskling.

Efter jobbet hann jag hem i ca 1timme innan Calle kom hem då vi begav oss ner till Centrum.
Där blev det lite shopping, men bara lite, måste spara pengar.
Sen blev det att åka till ICA för att handla lite. Till middag kommer jag att laga oxfilé m. sallad och
innan det blir det lite smått och gott, så som ostar...
När vi kommer hem så får jag ännu en månads present, bästa presenten EVER ! En canvas tavla i samma
serie som jag redan har, med cupcakes... LOVE IT!
Nu ska jag återgå till min man ;) ;)

The rose and the Tavla :P




Kommentarer
Postat av: Eva

Va fint!!!

Och som tack från mig får du en present när jag kommer hem imorgon, som tack för tenta hjälp...Puss

2012-06-09 @ 13:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0