07.37

Hej alla glada :)

Ohhh vilken dag det var igår. Vaknade relativt tidigt och bestämde mig för att baka lite..
Vid halv ett åkte jag till möte nr 1 som höll på till kanske kvart över två.
Innan jag var hemma så stog klockan på tio i tre. Började jobbet kl fyra, så det blev lite tajt och till
på köpet skulle jag hinna packa lite kläder inför kvällens bravader.
Efter jobbet åkte jag in till stan för möte nr 2 som i sin tur bara varade i 15min :O ?!
Anyway, möta syster i T-centralen för att dra och käka.
Det blev Gamla Stan. Nån italiensk restaurang, super gott! Till det blev det lite vin.
Fantastiskt kul kväll måste jag säga :) Landade hemma i sängen vid 01.30 i natt och har gått
upp klockan 6 för att strax åka iväg till jobb nr 2 :P Ohh jisses så mycket siffror det blev :P !
Tjingelinge pling ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0