Rus

Hej :)
Är inne i något slags rus som gör att jag orkar ta mig fan allt ...
Jobbar som ett svin och hinner ändå med det jag vill.
I torsdags jobbade jag min första natt.. Jobbigt var det. Det är nog något man lära sig
med tiden. Jobbade 21-07 sen klockan fyra på fredag började jag ett annat jobb..
Sen hem en snabbis för att sen bege sig ut för att dricka någon öl med en vän.
Och nu sitter jag åter igen här och ska bege mig till jobbet.
Imorgon kommer mamma förbi och vi ska umgås lite innan jag ska iväg och jobb igen.
Nästa vecka är fullsmockade med jobb och längtar redan till nästa helg då jag är hel ledig.
Ska nog inte göra annat än att sova !!!
Ohh hade skit roligt igår föresten, träffade ju en vän. Det var som att ingen tid hade passerat :)
Allt var som vanligt. Tack ! :)
Nu ska jag vila en stund innan jobbet.
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0