Grattis alla ...

Grattis alla som får ligga i en skön säng och sova just nu.
Själv börjar det gå ut för måste jag säga :P
Nu börjar tröttheten komma smygandes.. Men jag har en en red bull kvar som jag ska dricka
så småning om.
När man är såhär trött så märker man verkligen hur mycket man uppskattar sin säng och den tid
man får sova. Jag minns när man var liten och verkligen inte ville gå och sova när mamma sa till..
Men nu när man är äldre så har man lärt sig att uppskatta den tid man verkligen får sova.
Jag har turen att inte alls vara speciellt morgon trött, utan gillar att starta dagen och få så mycket
gjort som möjligt. Men kan tänka mig dom som är morgon trött, som tex killen min, att det är extremt
påfrestande och jobbigt att gå upp.
Nu ska jag återgå till filmen jag kollar på i datorn. Sov gott alla !
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0