Dåligt dag, men jag fick ju shoppa ;)

Hej  ...
Gårdagen var en av dom värsta ... Allt gick dåligt. Till och med på jobbet var det struligt.
Men men.. Igår gjorde vi pass och påväg hem stannade jag till i
Jakobsbergs Centrum för att kolla in sista REAn på H&M..
Hittade två sommarklänningar 50:- och så köpte jag två basic linnen.
Dom där basic plaggen används flitigt hos mig och kände att det måste uppdateras.
Det blev även två par leggings, två ansiktsmasker och en foundation pensel.
Råkade köpa strumpor och trosor också, men allt detta för totalt 450:-.. Snacka om fynd !
Just nu håller jag på med tvätten och kanske ska iväg och träffa en vän för en fika.
Nu ska jag fortsätta här :)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0