Mycket bättre

Tjolahopp !
Går så skönt att vara ledig. Dom tretton dagarna tog på mig kan jag säga.
Både fysiskt och psykiskt. Framför allt psykiskt.
Jag känner dirket när man är hemma i jakobsberg.. Allt blir lättare, vi blir gladare..
Den där ön ät nog förhäxad till att göra alla människor deppiga och hatiska.
Finns ytterst få människor på den ön som verkar glada och nöjda med livet, och antar att man dras
med i det. Frågan är, om man känner att man är fett trött på det alldagliga livet, att göra samma saker
varje dag, varför gör man inget åt det ??!
Anyway, jag mår prima för tillfället och fått en del gjort. Igår blev det städning och bakning, färgade håret.
Klarade inte av att vara brunett, så satte i lite slingor igen.
Idag har jag tvättat, städat och haft middagssällskap av syster yster. Mycket trevligt.
Nu ska jag ta mig ett glas rött och glo en film.. snart kommer älsklingen hem också.
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0