HEJ PÅ ER

Hej hej hej...
Nu är jag åter ute på ön för att jobba.
Jobbar fram tills på måndag sen beger jag mig hem igen. Lillebror ska med mig hem då :)
Sportlov och allt :) Vi ska spela Wii och kolla på film säger han :) Det blir mysigt.
Tisdag ska jag över till mormor för att hjälpa henne skicka över lite bilder till FujiDirekt, hon
tycker inte om att bara ha dom i digitalkameran om man säger så.
Ska träffa Camilla också.. Får se vad vi hittar på för bus :)
Ska försöka få med min älskade lilla katt Smilla till lägenheten också, kul att se hur hon klarar av
att vara inne. Men jag tror hon klarar det bra, hon kan ju iaf gå på lådan :)
Nu ska jag trixa vidare här.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0