Eleven days

Gahhh ingen lust alls med att blogg måste jag säga..
11 dagar sen jag skrev senast nu... njuter av min lediga tid och spenderar kvällarna
med killen.
Nu har han flyttat in sina saker också :) Får typ en gång om dagen tanken att "HJÄLP han tar
över all förvaringsplats" !!! Hehe man börjar vänja mig nu. Och äntligen fredag !
Vi har bara varannan helg tillsammans eftersom jag jobbar varannan, så helgerna jag är ledig och han, spenderar
vi varje minut tillsammans.
Ikväll blir det nog mys för hela slanten ;) Och stackars Calle !! Blev misshandlad av mig igår ...
Vi satte igång och brottas och lossas bråka, och jag ska såklart alltid ta i för kung och fosterland.
Blir så taggad, så stackarn hade bitmärken i naken och rivmärken på halsen. Dom på jobbet måste verkligen tro
att jag är tokig :P HEHE!! Men roligt var det :)
Thihi* Nu ska jag börja med middagen :) KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0