What to do ?

Tjingeling.. Har inte skrivit på ett bra tag nu känns det som, men har haft en del att stå i. Har satts in på det nya schemat och måste säga att det är en omställning. Helgen som var blev inte riktigt som jag tänkt mig men livet går vidare. Det jag har att se fram emot är den bokade resan till Turkiet... 25/8 åker jag. Ska bli riktigt skönt faktiskt. Utan telefon, dator och ett jobb att tänka på. Annars händer det inte så mycket.. Jobbar 8-10 varje dag och även 16-22 varje dag. Så det finns inte så mycket intressant att skriva om :) hörs sen ! KRAM


Kommentarer
Postat av: Andreas Karlsson

Jo!

Hej Therese , vi skrev till dig för ca 6 månader sedan ang modelljobb hos oss på womens.magazine.com
en nylanserad tidning inom senaste mode och trend.

vi söker nu tjejer som vill arbeta som modeller hos oss.
du får gärna skicka bilder du redan har hemma så vi kan få en bättre överblick av dig.
jag har sett lite bilder på din blogg och du har rätt mått och leende. maila oss om du är intresse finns. / Andreas

2012-08-09 @ 15:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0