Snurrigt värre

Thihi* Hej hej !
Jag vaknade av att väckarklockan ringde, men jag kommer inte ihåg varför jag skulle upp..
Efter några minuters tänkande kom jag på det ! Jag skulle ju till mitt gamla jobb idag :P
Snacka om snurrig. Ganska skönt att gå upp i bra tid även om man inte ska jobba.
Man får lite fart på dagen :) Åker här ifrån typ tio i 9 så nu ska jag strax ta en dusch.
Somnade snabbt som bara den igår också, måste ha varit trött.
Ohh på tal om ingenting, åt en jätte god middag igår ! Ris, kassler stekt i soya och en gräddsås på det.
Jag brukar vara lite anti kassler men det var faktiskt gott, så det lyckades mamma bra med.
Brukar vara jag som lagar mat, men när jag jobbar stängning så blir det någon annan !
Nää nu måste jag skynda mig lite här :) HÖRS SEN !
KRAM
En snurrig Therese :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0