Shopping och C

Hej hej hej !
Oj ... Två dagar sen jag skrev sist.
Vad har jag gjort egentligen ?
I onsdags var jag och träffade en studievägledare ang några kurser jag
sökt, och jag blev antagen :) Känns toppen !
Sen tog jag mig en shoppingrunda och spenderade alldeles för mycket pengar..
Köpte b.la nya jeans, en skjorta och ett par nya skor.
En perfym och lite underkläder.. Och lite mer :)
Behövde en liten uppdatering kände jag, och ibland får man unna sig.
Kvällen igår spenderade jag med C och kollade lite film och mös.. Vilken fantastisk liten varelse C är också.
Blir alldeles pirrig.
Imorgon är jag ledig och jag och mamma ska dra hem till mig.. Dra och käka lite brunch
sen på kvällen blir det ju kryssning! Fyller ju ÅR !!! Gahhh älskar presenter så hoppas jag får några :P
Frågan är om jag varit snäll :P HEHE ! Får se, planen är att gå ut i stan på lördag så jag hoppas jag
är tillräckligt sansad för att klara denna helg :)..
Nu ska jag jobba lite till, hörs sen !
KRAM alla GLADA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0