Ruggigt

Hej hej !
Jag har haft en helt okej dag.. Har jobbat, men var lite trött :P
Var på lite partaj igår kväll och kom hem först halv 3. Mitt i natten vaknar jag
av världens chock ! Hade glömt värme-elementet på och vaknade att det var så varmt i
huset att jag inte kunde andas ! Trodde jag skulle dö. Var tvungen att öppna dörren och la mig
en stund på verandan. Pust*!
Mycket jobb denna vecka, super skoj !
På tal om ingenting, tusan så kallt det är ! Redan nu ??!! Bara mitten va September, hur ska det blir
i tex November :P !
Ohh såg en cool film här om kvällen, kommer inte riktigt ihåg namnet men Human... Nånting !
Nån snubbe som sydde ihop 3 människor .. Blä* Mår lite illa :P!
Hehe nu ska jag krypa ner under det varma täcket och mysa. HÖRS IMORGON !
KRAM
P.S Har du någon gång hört ordet " Oomkullrunkerlig" ????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0