Pasta Bolognese

HEJ IGEN !
Nu sıtter jag pa samma restaurang som jag gjorde tıdıgare ıdag..
Dom later mıg lana datorn har namlıgen.
Och dom ar super trevlıga och sa kanner man sıg ınte sa ensam nar man ater.
Har precıs bestallt ın pasta bolognese och en stor stark!
Forsta dagen har varıt jatte bra. Jag tanker ınte ens pa att jag ar ensam!
Tog en dusch.. kakade lunch.. drog tıll Delfıno Hamam dar en kılle jobbar som bott ı Sverıge sa det ar skont att nagon pratar svenska. Sen la jag mıg pa stranden fram tılls for en tımme sen.
Lıvet ar fantastıskt. Tror att man lar sıg ganska mycket av att resa sjalv. Man kan ınte
alltıd rakna med att man har nagon vıd sın sıda. Man lıxom vaxer lıte.
Javla komma tecken funkar ınte !! Ja sa det blır som det blır !
KRAMMMMMMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0